Újabb alkotással gyarapodott a MODEM-gyűjtemény. Mostantól Vedres Ági színes negatívra exponált fotográfiája is gazdagítja a folyamatosan bővülő gyűjteményünket.

Vedres Ági, Belső táj-sorozat No.3, Camera Obscura, 6×6-os színes negatívra exponálva, 50×50 cm, 2013
A Belső táj-sorozat című színes, analóg fényképsorozat elnevezésében reflektál a Tihanyi félszigeten található Belső-tóra, tovább elemezve a “belső táj”, a lélek állapotára. Személyes utazásait jeleníti meg, ahol a képek az egykori balatoni nyaralás emléklenyomatait, gyermekkorunk emlékképeit próbálja rekonstruálni, életre kelteni, újjáéleszteni úgy, hogy a múlt lenyomatait láthassuk. Ezek az emlékek hol homályosak, hol pedig elmosódottak, nem pontosan és tisztán emlékezünk a megtörtént eseményekre, a látványra, egyedül a táj, a víz, a Balaton, a hajók, a vízen úszó hattyúk, a Tihanyi Bencés Apátság, a mólók és a víztükör marad meg örökre.
Az “Aranykor” mítoszát megtestesítő, melankóliával átitatott képek a visszafordíthatatlan, kozmikus idő lenyomatai; a színes negatív karcolásai, sérülései, akár egy elcsúszott filmszalag ezt a fajta “időutazást” segíti látványában, filmszerűségében és tájábrázolásában is.
Vedres Ági szokatlan módon vizsgálja a fény szerepét a fényképezésben, egy másik világot reprezentál, mely történés előtti és utáni. Fotográfiái mindenfajta elrendezés-beállítás-beavatkozás nélküliek, vakumentesek.